דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים שיווקים לשיפור השימושיות באתר המוסד להשכלה גבוהה 

מאת    [ 13/03/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 1900 פעמים ]

כולם רוצים אתר נוצץ, מגרה מבחינה ויזואלית, אך האמת היא הצלחה של אתר הוא השימושיות בו, אם הגלישה באתר אינה ידידותית לגולש מה הטעם להחזיק בו? הנה מס' טיפים לשיפור השימושיות והעיצוב של אתר המוסד להשכלה גבוהה.

דגש על התוכן: "התוכן הוא המלך".תוכן מרתק, מגוון ומעניין ימשוך בקלות סטודנטים פוטנציאלים לאתר.התוכן יכלול מידע על תוכניות הלימוד, ימי עיון, כנסים, סיפורי בוגרים, מחקרים מעניינים, כתבות מהעיתונות, ימים פתוחים וכו'.

להעביר אמינות:מבחינה ויזואלית האתר של המוסד צריך להיראות מקצועי ככל האפשר.באם האתר אינו מאורגן או אינו מעניין מבחינה ויזואלית (גרוע מכך עמוס ומכוער) זה ישקף קשות על המוסד. אין זה אומר שיש צורך להשקיע כסף רב על עיצוב אתר מורכב ונוצץ, שדרו אמינות.

אתר קל לניווט וידידותי למשתמש:אל תגרום לגולשים לתלוש שיער, מבנה האתר של המוסד להשכלה גבוהה צריך להיות קל לניווט וכך גם איתור המידע באתר. בדוק האם המידע פרוש באופן הגיוני? האם קל למצוא את תנאי הקבלה? האם קיימת פונקציית "חיפוש" באתר? הסבלנות של הגולשים הוא אינו "אין סוף" , דאג לכמה שפחות הקלקות להגעת האינפורמציה המבוקשת, אפשר לגולש לחקור את האתר מבלי לאלץ אותו ליצור חשבון, פתיחת קבצי PDF וכו'.כל "מכשול" הקיים באתר יפגע בסיכוי לקבל פניה.

שימוש בווידיאו ואודיו:נסו במידת האפשר לשלב קטעי וידאו בין הטכסטים ומעברי פסקאות, זה גם מושך את העין והופך את קריאת המידע באתר לנוח יותר. יחד עם זאת הימנעו משימוש בווידאו או אודיו המתחילים לנגן באופן אוטומטי עם הכניסה לאתר או לדף. תנו לגולש את זכות הבחירה, הציגו אפשריות לבחור לנגן ולשלוט בווליום.

טופס יצירת הקשר:כמו באתרי מסחר אלקטרוני, אם גולש לא יכול למצוא את המוצר המבוקש, כך גם הוא לא יוכל לרכוש אותו.הטופס צריך להתאים לגולש ולא להעיק עליו, הטופס יהיה ידידותי ומינימליסטי. במידה והכוונה היא לחזור טלפונית אל המועמד, שם ומספר טלפון יעשו את העבודה, ואין צורך בפרטים נוספים. הדגישו את הטופס ויש להבדילו עיצובית, אסור שהטופס יבלע במראה הכללי של האתר.בנוסף מומלץ לשלב את טופס יצירת הקשר בכל אחד ואחד מהדפים באתר.

לסיכום, אתר אינטרנט של מוסד להשכלה גבוהה מוצלח לא שונה מהצלחת מוצר.חוסר שביעות של סטודנט פוטנציאלי קשה לתיקון. מוסד להשכלה גבוהה בעל אתר אינטרנט שאינו שימושי למשתמש ייסב לעצמו נזק. מלבד שהמוסד יכול להפסיד סטודנט פוטנציאלי בהווה, יפגע גם תדמיתו בעתיד.

שיהיה לכם בהצלחה 

 

EMS-seo




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב